-:: Makluman ::-


Selamat Datang ke blog rasmi SK Serkam Darat.Sekolah Bestari Malaysia Luar Bandar.

Selamat datang ke Blog Baru SK Serkam Darat. Sekolah Bestari Luar Bandar. Blog ini diwujudkan adalah bagi memberikan informasi dan maklumat terkini untuk semua.

Selamat tahun baru 2019, semoga lebih bersemangat dalam mengharungi tahun ini dengan jayanya, amin...

Makmal ICT SK Serkam Darat sudah boleh digunakan tetapi kali ini penggunaan adalah terhad kepada kedatangan dengan guru sahaja. Murid-murid adalah dilarang masuk ke Makmal ICT tanpa guru. Untuk tempahan sila berhubung dengan juruteknik Komputer sila klik sini. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuNH6PirQTGy0reyeC4IIgity_VG1YxKHrtpNR56SLYjo4MA/viewform Harap Maklum.

Bagi murid yang berpindah dari sekolah lain sila ambil buku teks di sekolah lama, Terima Kasih.

Bersama-sama menggayakan penggunaan VLE Frog. Sebarang masalah boleh rujuk PPTM sekolah untuk bantuan lanjut.

ADUAN KEROSAKAN PERALATAN ICT SEKOLAH Untuk makluman semua Pengetua dan Guru Besar Sekolah-sekolah Daerah Jasin Sebarang permasalahan berkaitan penyelenggaraan dan kerosakan peralatan ICT di sekolah boleh dilaporkan ke KPM melalui "Support Ticketing System" (STS) di alamat berikut: http://sts.moe.edu.my/. Harap maklum. (Sumber : Unit ICT PPD Jasin)

PERHATIAN KEPADA SEMUA GURU & STAF, RAJIN-RAJINKANLAH DIRI ANDA UNTUK MENYEMAK PETI MASUK EMAIL ANDA SUPAYA ANDA MENDAPAT SEGALA INFO TERKINI SEKOLAH. HARAP MAKLUM.

Kepada guru yang masih memegang Dongle sekolah & tidak menggunakan nya pada masa terdekat, anda disarankan untuk memulangkan kepada GP Bestari atau Juruteknik Komputer sekolah untuk disimpan.Harap Maklum.

Tuesday 17 November 2015

HARI KUALITI SKSD 2015

HARI KUALITI SKSD 2015
ISNIN - 16 NOV 2015
DEWAN HJH MAIMUNAH KHAMIS
DISEMPURNAKAN OLEH EN AZMAN BIN JANUDIN 

  
 
 
  

  
  
  
  


  
  
  
  
  
 
   
 
 
  
  
  
  
  
  
 
 
 
  
  
  
  
  
 


  
  
 

   
  
  
  
  
  
 

 
 
 
 

  
 
  
 

   
 

  
  
  
  
  
  
  
  


 
  
 

   
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  
 
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

  

 

 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 
    
  
  
  
  
 
  
  
 
 
 
 
  
  
  

 


  
  
  
  
  
  
 
  

 
 
 
 
 

  
 

 
    
  
  


  

  
  

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment